Klachtenregeling

Home / Klachtenregeling

Wij nemen jouw klacht serieus

Bij Klavertjezorg doen we er alles aan om goede, veilige en respectvolle zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Misschien is er iets misgegaan in de zorg, of voel je je niet gehoord. In dat geval horen we dat graag. Jouw ervaring helpt ons om onze zorg verder te verbeteren.

Als cliënt of vertegenwoordiger heb je volgens de Wkkgz recht op een zorgvuldige en toegankelijke klachtenafhandeling. Wij nemen iedere klacht serieus en behandelen deze vertrouwelijk, eerlijk en zo snel mogelijk.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt een klacht op verschillende manieren bij ons melden:

  • Mondeling aan een van onze zorgverleners of coördinatoren

  • Telefonisch via ons algemene nummer: 010 – [jouw nummer]

  • Per e-mail naar: klachten@klavertjezorg.nl

  • Schriftelijk per post naar ons adres:
    Klavertjezorg – Klachtenafhandeling
    Parelvissersstraat 7
    3067 XN Rotterdam

Zodra we je klacht ontvangen, nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op om de klacht te bespreken of een oplossing te zoeken.

Niet tevreden met de uitkomst?

Kom je er met ons niet uit, of wil je je klacht onafhankelijk laten beoordelen? Dan kun je terecht bij een externe en erkende klachtenfunctionaris. Klavertjezorg is aangesloten bij een erkende klachten- en geschillencommissie, conform de Wkkgz.

De klachtenfunctionaris bemiddelt onafhankelijk en vertrouwelijk tussen jou en ons. Komt er geen oplossing? Dan kun je een formele klacht indienen bij de geschilleninstantie waarbij wij zijn aangesloten.

(→ hier kun je bijvoorbeeld de naam en link van jullie klachtencommissie invullen, zoals De Geschillencommissie Zorg als jullie daarbij zijn aangesloten.)

Heb je een klacht? Laat het ons weten

Ben je niet tevreden, voel je je onjuist behandeld of heb je zorgen over de zorg? Neem gerust contact met ons op. We luisteren graag en zoeken samen naar een oplossing.